Romaniaaaa 2012 - Marlon & Hanna

Dag 10 Roemenië

Wat is het toch verschrikkelijk om afscheid te nemen! Morgenochtend vroeg gaan we alweer terug naar huis. Om 6 uur vertrekt het vliegtuig en om 7.20 (1 uur tijdsverschil) komen we aan in Dortmund. We gaan Roemenië ontzettend missen!

Een terugblik op onze dag. Vanmorgen gingen we heerlijk relaxt ontbijten. Hierna gingen we onze spullen alvast een beetje opruimen (het was een puinhoop: sorry mam! (;) en inpakken. We liepen voor de laatste keer naar het centrum en kochten nog wat souveniertjes! Verder hebben we in het huis nog een beetje gefilmd voor onze documentaire. 's Middags kwamen Laura en Alina nog even langs. Ze brachten een paar cadeautjes van hun moeder mee voor ons. Dat laat wel weer zien hoe lief ze hier zijn! (:

Laat in de middag gingen we met Luminita en Denisa mee naar een gezin die 2 jongetjes ( 4 en 6 jaar ) van het kiwi house hebben geadopteerd. Het waren broers van elkaar. Na ongeveer 10x verkeerd te zijn gelopen werden we hartelijk ontvangen in het huis. Héérlijke koekjes. De koekjes en cakejes (zelfgemaakt) zijn hier wel echt heel lekker ( mogen jullie ook wel maken ^^ ) De 2 jongetjes waren door het dolle heen, lekker druk dus. Ze hadden een mooie kamer en lieten die vol trots zien! Leuk om te zien dat ze al helemaal gehecht waren aan hun 'ouders' en echt een familie vormden. Mooie afsluiting van onze journey ;)

Vervolgens gingen we naar het huis van Lumi en Stefi, we waren namelijk uitgenodigd om te komen eten! Het was heel gezellig, en de laatste foto's werden genomen ter herrinering aan deze fijne mensen! Back in het kiwi huis, lagen onze kindjes al te slapen. We maakte iedereen nog even voorzichtig wakker om de laatste knuffel en kus te geven, en ook wat traantjes ;)

We kijken terug op een hele bijzondere tijd! We zijn iedereen ontzettend dankbaar (:
Voor de laatste keer groetjes uit Roemenie
X

A

Dus het is bijna afgelopen, hopen dat het jullie nog lang mag bijblijven, dat zal vast lukken met al dat beeldmateriaal ;).
Ik wens jullie een fijne terugreis en ben benieuwd naar de documentaire. Tot morgen?!