Romaniaaaa 2012 - Marlon & Hanna

Dag 3 Roemenië

Büna Olanda,

Wat een super leuke dag was het vandaag!We hadden niks op de planning staan, dus het zou een relaxt dagje worden.Heerlijk genieten van ons gezinnetje :) Gister hadden we het idee om vandaag 7 uur op te staan..maar dit hebben we helaas niet waar kunnen maken ^^.We werden half 10 wakker, gewoon te moe ;)
Na een lekker ontbijtje gingen we naar liepen we naar het centrum van Targu Mures.Aantal foto's genomen, en nog eventjes de stad verkend. Toen we een kerk inliepen,kwamen we een nederlands stel tegen. Deze mensen kwamen al 20 jaar lang in Roemenieen verleenden hier humanitaire hulp. De situatie was zeker vebeterd in Roemenie, vertelde ze ons! Leukom ook weer eventjes nederlands te praten! (:

's Middags kwamen de kinderen thuis van school. Heerlijk eventjes met ze gespeeld. Daarna gingen we even praten met Luminita, de oprichtster van het kiwi house en zij is hier ook elke dag aanwezig. We hebben gepraat over de situatie hier, het adoptieproces en de kinderen! Weer veel geleerd!
Hierna hebben we de kinderen de meegebrachte cadeautjes gegeven! Wat was het leuk om te zien hoe blij ze er van werden! De rest van de avond stuiterden ze heel het huis door, vol met adrenaline. We zijn al helemaal in de familie opgenomen en hebben ze net op bed gelegd. Pfoee, even bijkomendus;-).

Lots of Love from Romania

mm v

Heb net jullie dagverslag weer gelezen en foto's bekeken! heel leuk om zo mee te kunnen leven!
leuk he om te zien hoe ze de cadeautjes vonden!
lieve groetjes, xx

TV

Leuk om jullie verhalen te lezen en fotos te bekijken en fijn om te zien hoe de kinderen genieten van de kados!

Michelle

Lieve Mar en Han ,
Superleuk om zo mee te kunnen lezen met jullie.
Ik hoop dat het ook lukt met filmen;)
Heel veel plezier en succes nog!
Liefs